lov nu, vad ska jag göra?

jja nu äre ju lov, oh har tänkt på det som jag skrev i mitt förra inlägg oh jag tog bort allt förutom 1 inlägg som va helt riktat mot han, men han fattar inte ännu. aja, pallar nte kämpa för nått jag vet att det nte kmr funka.
han får komma tbx när han vet att det nte blir problem, om jag vill ha han som vän då ens..
oh kmr då troligen ha astråkigt i stockholm när jag ska dit när det är pridefestivalen, men men..
jag önskar jag kunde ba får prata med han om allt, oh det ända han behöver göra är att lyssna,nicka och lee.
det är det ända jag vill ha utav han, sedan om han bryr sig lr nte skit jag i..
men men, skiter i han nu oh så för han bryr sig knappast om jag så blir dödad lr våldtagen .
Så jag hoppas han nte sörjer för mig när jag väll är död för jag nte ha kunnat skydda mig själv.
för då blir det ditt problem .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0