... hur ?

hur fan kan man tänka?, hur hände det?, drömmer jag ?, isf, har mitt liv nte gått under..
asså omg, sämsta saken på sämsta platsen mannen !,
asså, du är fan en man ska va nice mot oh jag har fan respekt för dig!
hur tänkte du ?, vrf?, bara för att få *han* avensjuk ?
och den största frågan, Varför just jag ?!
kan fan inte tro det är sant.
visst, hade nte reagerat såhär som jag gör mot dig om vi nte typ "kände" varandra bättre lr typ om vi nte snackade mer !
om det är såhär killarna runt om mig oh vid dom trakterna jag bor gör, så är det lite sjukt.
jag e fett "överraskad" lr vad man ska säga, trodde aldrig i hela mitt fucking liv att jag någonsin skulle göra så med dig,
äre bara för att jag förklarade dig som en nice person gemfört vad jag sa om *han* lr som du sa; men jag tyckte vi kom bra överens ?
ayah, vet inget, fattar verkligen inget. men sånt tillhör väll livet ?
är rädd för världen oh allt där ute.
+ kom på nu att jag e fan ute på hal i is där jag nte borde vara, antingen så kmr jag trilla i lr så går jag in mot land.

 



Kommentarer
Postat av: Emil M

Jag finns för dig!<333

I alla lägen!<3

2010-01-07 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0