brb, skolan -.-

ska snart tbx till skolan, men tänkte fixa ett inlägg till mina som tjatar varje dag, så jag ska försöka varje dag att skriva !:p hahha, kmr aldrig lyckas (A)
iaf, jag är tsm med min kille oh vi har nte gjort slut för er som tror det ang förra inlägget, det va ba en sak som hade hänt då och det handlar knappast om min kille .. kmr fan aldrig göra slut med han, isf tar jag hellre livet av mig än att inte ha han som min kille<3


Once you've got a new boyfriend, go to their ex girlfriends and be their best friend, so you'll learn everything about your new boyfriend that he did not want to tell you

-' patriciA. ★

minas grymt fina ögon ;o

en bild som finns på bdb men inte här xpp,

 

måste dra nu typ, mina kmr snart. måste till träslöjden eftersom har tydligen nte varit där på 4 ggr irad? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0