mår så jävla fkn dåligt..

jag mår så grymt dåligt över det som hänt, och arastou säger typ bara att jag är svartsjuk -.-, oh om han tycker det då ska jag väll sluta bry mig så får han som han vill, men jag vet att det blir bara mycket värre för det går lixom inte att glömma lr sluta tänka på det. och det gör så jävla ont att ba veta.. mår så dåligt så jag vill inte ens gå till skolan, jag pallar lixom inte med det !, inte just nu iaf.. men jag måste, måste försöka åtminstonde. så alex (alexandra) kmr komma till skolan en dag och va med mig, hoppas det kommer hjälpa lite .. funderar fortfarande starkt på att fortfarande åka till arastou, men jag vet fan inte.. inte när det är såhär just nu, det kmr bara såra mig ännu mer sen fan.. men men, vi får se vad som händer.

btw, idag så köpte jag ett par nya skor som alla typ har fast i svart ist :p, och ett par brillor (hhh'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0