tårar hela tiden..

efter du hade gått, så gick jag hem till emelie för att kolla på melodifestivalen med hon och hennes mamma, jag hade precis slutat gråta och hade torkat bort mina tårar, jag gick dit för jag hade ändå inget annat för mig. jag kom dit, och satte mig i soffan, emelies mamma tog upp saken igen ang ett sms som jag skickat till emelie innan på dagen, jag blev tårögd när hon började prata om dig och hur min mamma typ ska känna om mig ?, lixom det är fan hennes plikt som mamma att va orolig om nått händer mig, jo visst det fattar jag, men fan heller har hon aldrig visat det . Och det ända hon kan göra är ju att skratta åt saker jag är allvarlig med. iaf, satt där och jag kände hur trårarna kom, jag kunde inte svara för annars skulle jag börja gråta somfan, jag bara nickade ist.. sen så kom tårarna och jag täckte lite smått mitt ansikte med min hand, nån min senare frågar emelie om jag gråter och då säger jag ja och tar bort mitt huvud.. nårra minuter efter frågar hon om jag vill ha pucko så säger jag ja och följer henne in i köket, hon ställer sig framför mig vid skafferiet och frågar; är det drf du gråter för att min mamma sa så lr är det din mamma?, jag svarar; nej det är inte din mamma utan det är min, jag fattar inte hur hon kan säga så! jag börjar gråta ännu mer och emelie börjar trösta mig.. Det är första ggn jag gråtit för dig arastou, det är tack vare all min kärlek som jag har till dig, jag vill till dig så jävla mycket nu så det är inte sant, jag grät framför min syssling, den som nästan aldrig ser mig gråta och allt va bara för att jag inte klarade av att få höra att jag inte kunde träffa dig. men jag ska, det är en sak som jag vet iaf.. jag gråter till och med nu, och det är bara för att jag älskar dig så jävla mycket arastou..<3
hoppas du fattar hur mkt du betyder för mig och jag vill inte vara utan dig en ända sekund i mitt liv. du är mitt allt <3

depp bilder, men det är så jag känner mig nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0